fredag 6 september 2013

10 års hårhistoria

Här kommer det mååånga kort på hur jag sett ut i håret sedan 2004..jag förfasar mig verkigen! Jag måste ha haft en ickefrisyr i över ett år!?

 Gör jag rätt som sparar ut mitt hår tycker ni!? =)






Skolavslutning juni 2004 (9:an) naturlig hårfärg



Sommar 2004, naturlig


Sommar 2004, naturlig

höst 2004,  bror kallade mig för en legogubbe..
höst 2004


Vår 2005, röd


Sommar 2005, röd, kortkort!


Höst 2005, svart


December 2005, svart


Midsommar 2006, röd ickefrisyr

Vår 2006, ickefrisyr

Snacka om osmickrande, en typisk "icke-frisyr"!

Skolavslutning juni 2006




Studenten juli 2007, permanentat rött hår!






November 2011, nånstanns här bestämde jag mig för att spara ut håret


Augusti 2012 med snedlugg

Augusti 2013

I nuläget siktar jag på åtminstone midjelångt hår och att låta mina röda toningar växa ut så jag får min neutrala hårfärg igen! Mitt hår är i stort sett jämthår uppsatt i en knut, jag har rak lugg idag, men kommer säkert variera med snedlugg ibland..så..vad passar jag bäst i?

Tack även för att min hud blivit bättre och att make up finns!

5 kommentarer:

  1. Awesome progress. Your long hair is gorgeous.

    SvaraRadera
  2. Snedluggen va du finast i!

    SvaraRadera
  3. Du ser så olika ut på nästan alla kort, häftigt! Bilden med långt hår och snedlugg är väldigt fin, fantastiskt vackert och långt hår du har! *avundsjuk* ;-)
    Tack för intressant läsning på din blogg! :-)
    Sofie

    SvaraRadera