torsdag 8 augusti 2013

Recension: Hårologi FIL intensive cure

Först en gång i veckan under sex veckor och sedan varannan vecka har jag efter rekommendation av personalen på Creative zone använt Hårologi FIL intensive cure. 

Det är en ganska tjock/fast gul inpackning med doft av banan. Trots att jag inte gillar banan så har inte doften ställt till med besvär.

Jag har applicerat det i nytvättat hår från öronen och neråt efter att jag har kramat ur så mkt vatten jag kan med en kökshandduk. Jag har både testat att sova med inpackningen och att ha den i ett par timmar.

Håret känns starkare och mjukare efteråt, jag har tidigare bara upplevt att håret blir mjukt av inpackningar. (gissar att det är för att denna innehåller silkesaminosyror = protein) Jag känner att nåt händer med mitt hår när jag använder denna, det gillar jag!

Inpackningen är dryg och trots att burken är rätt liten så kommer den räcka ett bra tag till eftersom man behöver rätt lite till mitt *under-bhbandet-långa-hår* och speciellt när jag bara använder den två gånger per månad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar