onsdag 5 juni 2013

Recension Footner - varning för fotbilder

Tidigare i våras fick jag hem Footnerprodukter att testa, och nu har jag gjort det!

Det är alltså engångssockor man har på fötterna en timme, sedan sköljer man av också är det bara att vänta på resultatet!

Jag badade mina fötter 15 minuter innan med badsalt för bättre effekt, men jag filade inte.





Jag gjorde behandlingen på måndagen, på lördagen började jag fjälla lite smått..


Framåt tisdag, onsdag var det väldigt tillfredställande att se så mycket hud lossna, jag gnuggade bort lite med en blöt handduk, men jag fick ändå ha strumpor på mig 24/7..när jag vände dom ut och in så snöade det från balkongen:P


Ca 10 dagar efter behandlingen slutade jag fjälla. Jag vet inte om det syns så stor skillnad från förebilderna, men fötterna blev mycket mjukare! 

Mina fötter blir ganska snabbt torra igen, men jag tror absolut att dom är lättare att hålla efter med fotbad nu och jag ska även testa Footners nya fotskum som har lanserat här i vår!


Överlevde du bilderna? Har du testat?=)

2 kommentarer:

  1. Wow, det funkar alltså, det ser läbbigt ut, men det verkar värt det. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är säkert inviduellt hur mkt som lossnar, men absolut värt ett försök, finns även exfoliating socks på ebay=)

      Radera