måndag 17 juni 2013

Blå måndag: IsaDora 128 Ocean Crush

Blå måndag och jag visar vackra IsaDora 128 Occean Crush. 

Två lättmålade lager med den tjocka penseln räcker bra, jag tog tre eftersom jag ville testa om jag kunde få ett jämnt resultat (jag har vita tippar under, därför ser lacket mer blått ut längst ut, syns det på bilden?)

Det första "liquid sand"lacket jag provar och jag måste säga att jag gillar, det är vackert, och jag bar lacket i flera dagar!



naglar, nails, nagellack, nail polish, isadora, sugar crush, liquid sand
IsaDora 128 Ocean Crush

4 kommentarer:

  1. Sååå snyggt! Jag köpte Purple Crush. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag blir bara mer och mer betagen för varje bild som jag ser på detta, det är verkligen så vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jättefint, och ändå gör ju bilder sällan lack rättvisa!

      Radera