torsdag 28 mars 2013

Var inte dum!

Innan jul recenserade Purity-Sanna Make up forevers HD powder och skrev ett väldigt gott omdöme, det skulle vara ett puder som inte syns, fixerar make upen, mattar ner men ger en fräsch lyster.

Lite senare gav hon tips på hur man kan få samma produkt till bråkdelen av priset. Kort sagt, make up forevers hd powder kostar 270 kr för 10 gram...

På TKB trading finns samma produkt...och jag har beställt 4 oz (= 113 gram) för 273 kr (med frakt).

Det vita pulvret i påsen är alltså inte knark, utan silicapulver!

 Jag hällde över lite i en tom mineralpuderfoundationdosa med stängbart skifferlock, jag tror jag kommer ha puder för ett bra tag framöver, och än så länge så gillar jag! (recension kommer nog längre fram!)

Så...270 kr för 10g eller för drygt 100 g...var inte dum!=)




hd make up forever, powder, puder,
Silicapulver 

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot recension!

    Linda E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul, ska försöka fixa inom rimlig tid!=)

      Radera