lördag 23 mars 2013

Slut: Pantene Pro V inpackning

Jag skrapade för ett tag sedan ur det sista ur Pantene Pro V 2 min colour damage rescue treatmentmasque (säg det snabbt 10 gånger!).

Inpackningen är OK, håret känns mjukt efteråt men jag kommer inte komma ihåg den om ett tag.

 Nåt jag däremot kommer minnas är att det dels är som en vanlig burk med skruvlock men att det i locket finns ett "flärplock", tanken är väl att man inte ska behöva skruva upp hela burken i duschen...men jag har inte velat riskera naglarna, så jag har aldrig, använt den säkert inovativa, öppningsmetoden.

(Produkten har jag fått från buzzador.se vid återlanseringen av Pantene pro V i Sverige i höstas)




pantene pro V, hårvård, hair care, inpackning, hair mask
Inpackning från Pantene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar