söndag 17 mars 2013

Nail Art Sunday: Fruktsallad!

 Idag är temat "frukter" på nail art sunday!

Jag har funderat och googlat men tycker det verkade svårt..om man inte har fruktfimostavar.

Så, jag letade upp fem olika lack (både i färgintensitet och finish!) som fick representera varsin frukt och fick en riktigt färgglad, rolig manikyr!



naglar, nails, nagellack, nail polish, nai lart, nail art sunday




Essie, Leading lady - rött: jordgubbar (är det en frukt?)
color club, fly with me - kiwi (eller kanske äpple?)

Loreal, 415 - blått: mörka vindruvor
Viva la Diva, 17 - gult: citroner (jag gillar inte bananer..)
KleanColor 107 boogie nights - orange: apelsin




nagellack, nail polish, essie, kleancolor, color cub, viva la diva, loreal


Det här var enkelt, färgglatt och lite unikt, inte så många som anänder flera nagellack i en manikyr..jag blir glad av detta!



4 kommentarer:

  1. Smart lösning med en fruktinspirerad skittle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe, tack, jag försökte mest bara gör det enklare för mig själv!;)

      Radera
  2. Praktisk lösning om man inte orkar/känner/vill pilla så mycket:)

    SvaraRadera