fredag 22 februari 2013

Fynd på indiska

Wrapp är en tjänst där man på facebook kan ge (och få) presentkort på olika butiker. Jag har fått några och har fyndat lite.

På indiska finns eterisk olja, jag fyllde på med lavendel och apelsin eftersom mina tagit slut, så nu är frågan om min nagelolja ska dofta lavendel eller apelsin? Vad tycks?




eterisk olja, indiska

Jag köpte även en olivtvål eftersom det ska gå bra att tvätta siden och yllekläder med, min sidentvål är nämligen slut.


olivtvål


Bara nödvändiga saker som jag samtidigt fick lite rabatt på!

4 kommentarer:

  1. Lavendel! Nu är det iofs inte min nagelolja men jag avskyr verkligen apelsindoft. Apelsiner är gott, apelsinjuice är gott men té, choklad osv som smakar apelsin är vidrigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, smaken är delad! Iofs tror jag lavendel är bra eftersom det är läkande osv=)

      Radera
  2. Vilken söt tvål! Vad kostade den?
    Visst är Wrap härligt när man kan få godsaker nästan gratis?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tvålen kostade 25 kr! Jepp, det är härligt!

      Radera