måndag 21 januari 2013

Födelsedagspresenter!



Igår blev jag väldigt förvånad över att jag fick så fantastiskt fina födelsedagspresenter, det trodde jag då aldrig!!

Av pojkvännen fick jag en guldkedja! Jag fick nämligen ett kamésmycke av pappa när jag föddes, och den tunna guldkedjan gick sönder för ett par år sen, så det här var helt perfekt och det är så vackert..<3


smycke, gold
Guldkedja



Jag lånade min brors Kindle (läsplatta) i somras och tyckte den var smidig att läsa på t ex. ute i solen. 

Brorsan har en trasig Kindle så jag har sen i somras funderat på att köpa en ny skärm till den..

inför min födelsedag berättade jag hur mkt jag läste under julen, 6 stycken böcker! Om man läser typ 1 bok på en vecka kan man väl ta med en på semestern, men för mig som läser så mkt när jag väl läser så är det perfekt med läsplatta, just nu har jag drygt 120 böcker på den..sparar bra många hyllmeter i bokhyllan och den är så tunn och liten!

Jag älskar att den har en skärm som funkar så bra i solen, för en ipad är ju inte kul att läsa på i solsken..för vad kan va bättre än att ligga i solen och läsa i sommar!? 

Oväntat nog hade pappa köpt en helt ny Kindle (istället för att laga den trasiga) och enligt honom var den den sista som gick att få tag på i Uppsala just nu, wihii!

Bror har fört över alla sina böcker till den och hans flickvän ska sy ett fodral till min nya kärlek, Kindis.

Ok, slut på skrytet om mina fina nya saker!

kindle
Läsplatta med 120 böcker på just nu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar