söndag 6 januari 2013

Depends ledlampa är bättre

Jag har fått möjlighet att testa Depends ledlampa sist jag gellackade och jag ska erkänna att jag tycker att den är bättre än Orlys som jag har.

2 anledningar till att Depends lampa är bättre, enligt mig:

- den ansluts med kontakt, Orlys går på batteri och jag vet inte om härdningen kommer bli bra när batteriet börjar ta slut..hur märker man det? hm...

- Depends ledlampa har nåt så enkelt som en timer så den slår av sig efter 30 s. Med Orlys måste jag själva ha en timer på mobilen och hålla koll på tiden..småsakerna gör visst stor skillnad! =)





Orly, naglar, nails, orly smart gels, göra naglar själv hemma, depend gellack, depend
Orlys ledlampa.

2 kommentarer:

  1. Jag har Depends startkit för gelnaglar och valde det just för att tjejen på Kicks rekomenderade det över Orlys, just lampan var ett av hennes argument. Sen gjorde det ju inget att Depends var ganska mycket billigare också =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det förstår jag! När jag köpte denna lampa i augusti fanns ju tyvärr inte Depends än (hade inte ens hört om det tror jag)

      Radera