lördag 19 januari 2013

Bitring

Och nu undrar säkert du varför jag har köpt en bitring? och vad det har på en skönhetsblogg att göra?

Jag bits!


Saxat från Dentokraft:


  • Dentokraft är mycket lättanvänd
  •  Dentokraft´s tuggdel är utformad för att ge maximal effekt
  •  Minskar risken för parodontit (tandlossning)
  •  Tänderna sitter bättre och tuggförmågan stärks
  •  Minskad risk för karies och plackbildning
  •  Regelbunden användning av Dentokraft kan minska tandgnissling dag och nattetid
  •  Spänningshuvudvärk lindras
  •  Mindre spänningar i käkmuskulaturen leder till djupare och längre sömn
  •  Smärta i käkmuskulaturen försvinner vid regelbunden träning
  •  Dentokraft används både som behandlande och profylaktiskt redskap
Dentokraft är alltså en halv bitring för vuxna som ska ge ovan nämnda fördelar. Jag ville inte betala 279 kr för denna, fastän jag varit intresserad av att testa detta länge, så jag gick in på en babybutik och köpte en "vanlig" bitring för 69 kr, hehe!

Och vad gör detta på en skönhetsblogg? Ett vackert leende är jämt trevligt..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar