söndag 23 december 2012

Recension; Barnängens torrshampo cotton fresh

För knappt en månad sedan skaffade jag Barnängens torrshampo cotton fresh för 29 kr på Willys och här kommer min recension.

Jag tvättar håret 1-2 gånger i veckan och ibland kan torrshampo verkligen behövas om jag ska kunna visa mig ute!;)

Den här gör det den ska, håret blir absolut mycket fräschare (torrshampo är grymt!) men jag upplever att den sprayar rätt "hårt" så man kan få som en vit fläck av shampo om man håller den för nära..

Doften är ganska stark av citron (?)  fräsch iaf, kanske lite stark, men jag tänker bara på det när jag sprayar på den och doften lägger sig snabbt.

Billig, gör det den ska men inget underverk blir mina slutord om Barängens torrshampo!



torrshampo, dry shampoo
Barnängens torrshampo cotton fresh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar