tisdag 16 oktober 2012

Rosa Veckan: Mavala 328 Rose


Jag är med i Little Miss Nailpolish Rosa Vecka och kommer visa upp flera rosa lack på bloggen under veckan för att stödja Rosa Bandet. 

Skicka gärna in dina egna rosa swatches till little miss nailpolish!!

Ja mjukstartar med Mavala 328 Rose. Lacket måste vara bra gammalt, det märker jag borde på formula och färg. Ett par droppar thinner gjorde lacket lättlackat igen, och färgen är verkligen diskret..nu som nagelnörd upplever jag den om tråkig. Jag har 3 lager på bilden, och flaskfärgen stämmer bra överrens med verkligheten (på naglarna ser färgen lite för ljus ut).




nails, naglar, nagellack, nail polish, mavala, mavala 328 rose, Rosa bandet 2012, pink ribbon 2012
Mavala 328 Rose

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla!
    Nu är den här uppe på min blogg! ;)
    Tack för att du är med!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul att se sina naglar hos någon annan! =)

      Radera