onsdag 3 oktober 2012

Höstens hetaste franska??


Depend och nailobsession säger att en fransk manikyr som går hela vägen runt är det senaste i höst!

Det är 2 lager av Pieces Mocca (som jag fick gratis på Veromoda när min kompis shoppade där) som faktiskt inte är helt svart utan mocca;) och sedan har jag använt depends vita nailartlack för att måla som en ram runt nageln.

Det är inte helt enkelt att måla nere vid nagelbanden, men jag gissar att övning ger färdighet!!

Så, vad tycker vi om detta?!

Jag tycker det ser...konstigt ut..men iofs så gillar jag att sticka ut lite så jag kanske börjar gilla det med tiden?
Jag upplever dock att naglarna ser kortare ut visuellt, och det kanske inte är så trevligt!


naglar, nails, nagellack, nail polish
Höstens hetaste trend?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar