onsdag 31 oktober 2012

Fransk med Depends gellack


För kanske ett år sedan testade jag gelpolish  på Fyrsiskolan där nagelteknologer utbildas. Jag tyckte resultatet var så fint (bilden nedan).





Fransk med gelpolish utförd av blivande nagelteknolog på Fyrsiskolan




Nu när jag igår testade att jag fransk manikyr själv hemma med Depends gellack så känns det som om jag gjorde det snyggare..på bilden ovan är det 2 lager vitt på tippen och det blev att se rätt tjockt ut? Inte för att skryta...eller JO!! :P

Färgerna jag använt är vita nr 31 och rosa 136.






Fransk med Depends  gellack utförd av MOI!;)


(Vill du testa gellack till självkostnadspris utan att behöva köpa allt, kontakta mig!)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! =) Men nu när jag haft det ett dygn börjar jag längta efter att måla över med nåt roligare..;)

      Radera