tisdag 23 oktober 2012

Cutemol is back!


Cutemol emollient skin cream har jag testat tidigare då jag fick med en testtub när jag använde Dermanail.

När man har oljat in naglarna och smörjer på lite cutemol, som innehåller mycket vax, så tar det 1-2 min innan man är "okladdig" samtidigt som det kapslar in oljan och fukten i huden, jag gillar!

Burken innehåller 227 gram, så om jag bara använder den till nagelbanden så kommer den räcka ett tag hoppas jag..;)

naglar, nails, nagelbandskräm, nail care, cuticle cream, cutemol, summers lab


Jag har som vanligt fört över kräm med en spatel till mindre burkar som jag kan ta med mig, dels kan jag inte släpa runt på denna stora burk och att hela tiden stoppa ner fingrarna i burken gör att krämen snabbare blir dålig, då är det bättre att fylla på i en liten istället så håller sig innehåller iaf relativt fräscht! =)

naglar, nails, nagelbandkräm, cutcle cream, nagelvård, nail care


Gillar du att stänga inne fukt/olja med vax?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar