måndag 24 september 2012

Vinnaren!

Här i förra veckan  firade Våga Vara Vacker 2 år! Jag firade med en utlottning men hade inte bestämt vinsten. Jag har gått och funderat och kom fram till att jag inte vet vad ni helst vill ha, så jag plockade ihop lite blandat godis!

Så vinsten består av testers av:
- Boreas fotkräm som räddat mina fötter efter stående 12-timmars arbetspass
- 2 prover på Vichy normaderm dagkrämen
- gelansiksmask från marykay som ger mycket fukt och som man gärna kan sova med och skölja av på morgonen!
- 3 prover på mineralögonskuggor från marykay i färgerna sweet cream, hazelnut och espresso!

Och vinnaren är...

(utlottningen gick till så att jag helt enkelt bad min pojkvän säga ett nummer mellan 1-4 eftersom ni var 4 som var med och tävlade och han svarade 3, så nära slumpen man kan komma, eller!?)

Och vinnare är Linda! (maila din adress så kommer ett kuvert med blandade godsaker!)


testers, tävling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar