onsdag 15 augusti 2012

3 gånger color club

Jag är med en i grupp på facebook som heter Lacka -byt där nagelnördar som jag kan byta lack med varandra och diskutera viktiga saker såsom bästa nageloljan.

 Där hade en tjej hittat color club för 20 kr på ett Ica Maxi och jag tittade bara på hennes bild och sa direkt vilka jag ville ha, för hon var så snäll att hon åkte dit igen och köpte på sig lite extra som i måndags kom med posten! Jag har bara testat color club lite snabbt nån enstaka gång, så jag ser fram emot att testa!

Nedan är orangea sparle & soar, gröna fly with me och rosa wing fling och flaskorna är på 7 ml, bara jag som tycker 20 kr är ett kanonpris!? Ja tror att dessa är från en rätt ny kollektion också!=)






naglar, nails, nagellack, nail polish, color club
Sparle & soar, fly with me och wing fling

Jag har kommit på att jag gillar glasflakefinish, det ger lacket sånt djup...åh va vackert, jag längtar tills jag kan bära dessa!!=)

naglar, nails, nagellack, nail polish, color club
wing fling, fly with me och sparle & soar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar