onsdag 1 augusti 2012

Recension: No 7 Beautiful skin qick thinking wipes


När jag recenserade Boots no 7 produkterna föll 2 stycken bort varav en var beutiful skin quick thinking wipes. De ska rengöra, friska upp och återfukta i ett steg. 

Jag tror inte såna här servetter kan ersätta ett vanligt hudvårdsprogram men har använt dessa dels en kväll när jag kom hem och hade över 38 graders feber och bara ville i säng, och jag har också använt dom för att snabbt sminka av mig innan träning.

Dom rengör smidigt, tar även bort mascara och är alltså okej, men jag har inget att jämföra mot då jag inte använt sådana tidigare, och jag väljer att se dessa som en bra nödlösning - ibland!


Boots no 7, no 7, quick thinking wipes, beautiful skin, beautiful skin qick thinking wipes
Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar