onsdag 8 augusti 2012

Nu har jag hämtat paketet!

Jag beställde mina saker på kicks.se i måndags eftermiddag och hämtade dom idag.

Det jag dreglat över mest är ju led-lampan, cleanser, primer och base+top som jag behöver för att kunna göra en egen förstärkning av mina naglar.




Orly, naglar, nails, orly smart gels, göra naglar själv hemma
Äntligen har jag mina smart gels saker!



Jag köpte även en tvål från make up store att renöra mina sminkpenslar med efter en rekommendation av denna från en kompis
brush soap, make up store, make up borstrengöring
Tvål från make up store


Jag fick med prover på Elizabeth Arden (rengöring, serum, dagkräm) och Taylor Swifts parfym (visste inte ens att hon hade en egen, finns det någon artist numera som inte har sin egen parfym!? ;))

testers, elisabeth arden, taylor swift
Tester

2 kommentarer: