lördag 28 juli 2012

Present till alla mina läsare!

Jag är en buzzador, dvs. att jag ibland får möjlighet att testa nya produkter och visa/bjuda/berätta om dom för vänner och bekanta. Läs mer på Buzzadors hemsida.

Nu håller jag på att testa storytel.se, en tjänst där man får lyssna på talböcker i telefonen eller på datorn. Man kan ha dom i offlineläge, om man är där internet inte är snabbt, eller utomlands där det är dyrt.

Utbudet är typ 2500 böcker och man kan söka på titel, författare, serier eller genre, typ personlig utveckling.

Jag har lyssnat på alla 5 twilightböckerna, Liza Marklunds senaste och nu senast Henrik Fexeus böcker,
jag kan verkligen jättevarmt rekommendera Fexeus böcker, otroligt intressanta!! =)

Jag kan nu ge alla jag vill en provbok att lyssna på. Och det är inget du förbinder dig till, inget abonnemang du behöver säga upp, eller nånting. Lämna bara din mailadress så kommer en inbjudan till din mail!=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar