söndag 22 juli 2012

Det orangea chiclacket

Här ser ni den orangea nagellacket som jag skrev om  igår. Det är mer lysande i verkligheten, nästan neon, medan det på bilderna ser mer diskret persikofärgat ut.

Jag har 2 lager på bilderna. Formulan var tjock, seg och jobbig (jag får försöka med lite thinner, för färgen är fin..). Och lacket luktade konstigt, inte alls som vanliga lack brukar lukta, undrar vad för ämnen det är i igentligen..



naglar, nails, nagellack, nail polish, chic
Det orangea lacket fråntidningen Chic. 

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag heter Maria och är utbildad hår och makeup-stylist, jag har också läst mycket hudvård och älskar din blogg! Och nu undrar jag vilka hudvårdsmärken du jobbar med och vilka som är dina favoriter:)

    SvaraRadera
  2. Hej! Oj va kul att du gillar min blogg! =) Jag jobbar med ett märke som heter MaryKay, och många av mina favoriter finns där! Sen finns det säkert många pärlor därute som jag inte känner till än..så mycket bra/roliga produkter och så lite tid..;)

    SvaraRadera