lördag 2 juni 2012

Recension: Oriflame ecobeauty hydrating foundation

Jag fortsätter att recensera Oriflames nya serie ecobeauty, idag står hydrating foundation på tur!

- Bra med 4 certifieringar
- praktisk pumpflaska
- ger huden mycket fukt
- lätt täckning

- inte så lyxig förpackning
- tyvärr för mycket fukt för min aningens feta hud
- jag vill gärna, iaf kunna, bygga upp mer täckning med en foundation

Som ni ser är färgen lite för mörk för mig nu, jag hade visst mer färg när jag provade ut denna. Jag kan tänka mig att använda denna foundation i sommar, när jag har fått mer färg och när jag vill ha naturlig täckning.

   
                                                                     Osminkad


2 lager Oriflame ecobeauty hydrating foundation. (Ser hemskt ut när färgen är för mörk, men ni får se hur den täcker iaf..så jag får bjuda på mig själv!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar