torsdag 14 juni 2012

Info om förändringar på Våga Vara Vacker!

Ser ni omröstningen jag har lagt upp här till höger? Klicka gärna i vad du tycker!=)

Jag har suttit precis hela dagen idag och lärt mig "tekniska datasaker", det kanske inte syns så mycket på bloggen, men mycket har hänt. "Kunskap är lätt att bära"!

Blommor, murklockor, zinkkruka
Min nya huvudbild på bloggen.

Jag har:
- bytt bild överst på sidan till vackra blommor (lite off topic men..)
- lagt upp omröstningen
- lagt till en chattruta där ni kan prata med mig!
- lagt till "följ mig på twitter"
- flyttat runt saker..
- ändrat panelen högst upp
- lärt mig att alt-tagga bilder
- lärt mig om SEO-rubriker

- Säkert lite mer saker som inte "satt sig" än!

- lärt mig hur man har en automatisk signatur i sin mail i hotmail och gmail...kanske inte bloggrelaterat, men bra att kunna! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar