torsdag 31 maj 2012

Recension: Oriflame ecobeauty smoothing night cream



Bild från oriflame.se


Från presseventet med Oriflame och livinggreen fick jag med mig nattkrämen Oriflame cobeauty smoothing night cream.

Jag har använt den ett tag och tänkte här lämna lite tankar om den.

- Bra med 4 certifieringar!
- hygiensk och praktisk pumpflaska
- ger huden mycket fukt

- inte så lyxig förpackning..
- Vad jag förstått så är det en fuktkräm, ej fler funktioner
- tar en stund innan den går in i huden, vissa gillar, men inte jag
- lite för fet för mig (jag är van med en lätt men fuktrik kräm och min hud är mer åt det feta hållet, min pojkvän (han har fått ta över den) med torr hud tror jag dock gillar att den är lite kraftigare och ligger kvar på huden lite lägre..)

Har du lite torrare hud och gillar ekologisk produkter så tycker jag du ska testa denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar