måndag 14 maj 2012

H&M purple glitter

LackyNails Visade upp flaskbilder på H&M purple glitter så jag gissar att jag hade "antennerna" ute idag när jag var på stan.

 När jag såg hur fint lacket var i verkligheten, att det bara fanns några flaskor kvar och att 5 ml kostade 9,50 kr så var det inget att tveka om!




                                  Guldskimret kan anas i flaskan, annars syns det inte på bilderna!

Jag har 2 lager som täcker, formulan kanske är lite tunn och penseln lite sladdrig så jag fick städa lite vid nagelbanden...men det var inte alls dåligt!!

Färgen är riktigt fin, lila med guldflakes i och det är svårt att fota!

Tanken slog mig när jag satt och målade att jag borde köpa en flaska till...det har jag tänkt typ 1 gång förrut om något annat lack, så fullträff av H&M!! Spring och köp tjejer, men spara ett till åt mig!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar