torsdag 19 april 2012

Recension: Klippoteket styling dust spray

Klippotekets styling dust med bonus effekt som torrshampo går inte hem hos mig.




          Tur att jag "bara" gav 50 kr på dollarstore för denna, försöker fint dölja prislappen på kortet! =)





Jag har tidigare provat lee staffords torrshampo, minns det som helt okej.

Klippotekets torrshampo luktar starkt, jag brukar inte reagera på dofter och tycker folk som gör det är lite mesiga (hehe) men av den här sprayen får jag svårt att andas, typ.

Jag blir även gråhårig, och jag har svårt att få bort det gråa när jag efter några minuter, med fingrar och /eller hårborste försöker få bort det.

Sen tycker jag att den mattar ner håret väldigt mycket samtidigt som håret inte blir att kännas renare..motsägelsefullt. Men jag kommer inte köpa denna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar