måndag 16 januari 2012

Ny lackförvaring

Jag har hittat en ny lite större (gratis på Willy´s!) förvaring för mina nagellack (ej för nagelvård). förrut har min lacklåda varit överfull, nu ser det plötsligt lite tomt och ödsligt ut...det finns iaf definitivt plats för fler lack i mitt liv! ;)



En liten sammanfattning av vad jag har:

- ca 40 st depend minilack
- 10 st Viva la Diva lack
- 3 st H&M lack
- 8 st mavala lack
- 4 st Nubar lack
- 3 st fullstora Orly lack och och 3 st mini Orly lack
- 15 st IsaDora lack
- 9 st MNY lack
- 1 st trind lack
- 2 st essie lack
-  1 st china galze lack
- 4 st OPI i fullstorlek och 10 st små OPI lack
- 3 st Loreal lack
- 2 st nivea lack
- 1 st scratch lack

Det var en liten översikt..några lack som jag själv inte gillar lämnade jag åt min mamma!=)

Imorrn får ni se min förvaring av nagelvård!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar