tisdag 29 november 2011

Blekning pågår..

Jag håller på och bleka mina tänder!

 Jag testade först dentaworks gel, men upplevde att jag fick känsliga tänder av det så jag tog en paus.

DentaWorks WhiteNow! 22% Tandblekning




 Sedan har jag använt love that white smile i en vecka nu, det är smidigt och jag kommer fortsätta! Love that white smile är 2 skum som man tar och borstar runt med tandborsten i en minut morgon och kväll, riktigt enkelt alltså, och jag upplever ingen känslighet i tänderna, det ska vara skonsamt och man känner sig ren och fräsch efteråt! Nu provar jag igen lite försiktigt med dentaworks gel igen för att få lite snabbare resultat...vi får se hur slutresultatet blir! =)

Jag älskar den rosa fina färgen på love that white smile! :D

Teeth Whitening Foam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar