torsdag 29 september 2011

tankar kring bloggen by Camilla

Hej Kära läsare!

Jag tänkte berätta lite om mina tankar kring bloggen.


- Det jag skriver är vad jag själv tror, tycker, hoppas eller vill. Jag kan "anse" att jag kan ge tips, t.ex. att nagelolja är bra för naglarna, men det kanske inte funkar för dig, så se mina tips som just tips! Och använd sunt förnuft! =)


- Jag älskar när Du lämnar kommenterar, men tänk lite på vad du skriver, det är ju så lätt att misstolka på internet!


- Jag själv tycker kontinuitet är det viktigaste med bloggar jag följer. Därför är mitt mål att det ska komma upp ett inlägg här varje dag. Vet jag att jag ska åka bort försöker jag skriva tidsinställda inlägg.Ja


- Jag tror att det är ganska svårt (speciellt när man är ovan) att inte påverkas av att pressutskick är gratis när man ev. ska recensera produkterna. Jag har inte sån bra ekonomi och att få testa nya, spännande produkter, som jag kanske inte själv skulle ha köpt inom ett ämnesområde man älskar är självklart kul (och kan därför påverka vad man tycker)!


- Det jag lovar är att det tydligt kommer framgå om en produkt har kommit som ett pressutskick!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar