måndag 19 september 2011

Minxnaglar hemma -leopard!

Nu har jag äntligen testat att "minxa" mina naglar hemma med Viva la DIvas nagelfolie. Denna värmer man inte på som riktig Minx utan det är bara klister på baksidan. Resultatet blev inte perfekt då det var första gången jag gjorde det (hur ofta är man bra på något första gången liksom?!) men jag är nöjd, och det var inte lika svårt som jag trodde att det skulle vara!

Jag har fått vissa knölar som jag är lite orolig att det kan försämra hållbarheten, men jag återkommer med hur länge mina naglar får vara leopardiga! =)

Jag är totalt fascinerad över hur coolt och häftigt det är, hur unikt det är, över hur mycket man sticker ut med minxade naglar och jag älskar det! Nagelnörden i mig är i extas! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar