fredag 30 september 2011

Kicks midnight pearl och sable..?

Nu passade jag på att testa båda mina kickslack samtidigt. Tyvärr var det inte så roligt. Det ljusa lacket har en frostig finish och det blir en del penseldrag, dock stör det mig inte så mycket så det lacket får ändå godkänt.

Det mörka lacket är tunt som vattenfärg. På Några av naglarna kan ni se som en grå skugga där lacket flutit ut. Man kan absolut inte dra flera drag med penseln för då dras allt med. Jag ska ge lacket en chans till som lack på hela nageln och inte som fransk manikyr, men det var ett rätt besvärligt lack.

Resultatet blev inte så jättebra, fast jag gillar stilen med ett lack på nageln och ett annat på tippen. På ringfingrarna satte jag först på rhinestones som jag sedan tog bort, därav kladdet på dom fingrarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar