måndag 26 september 2011

Imponerad av Seche vite

Jag har bara använt seche vite 2 gånger än, så jag kan inte ge någon recension och man har ju läst tråkigheter som att de krymper nagellack och snabbt blir segt..

men än så länge är jag imponerad!

 Det torkar verkligen snabbt, jag går t.o.m runt och är lite försiktig med naglarna för att man inte tror att det  kan vara så bra att det är genomtorrt än! Jag gillar också hur starka naglarna känns. Jag har ju seche vite base ridge filling under och jag kan nästan känna (eller har jag påverkats av beskrivningen?! ;)) hur alla lacklager härdas till ett starkt lager! Glansen är också otroligt fin! =)

Vi får se om mitt positiva intryck håller i sig..=)

             
                                          Svårt att fota en genomskinlig flaska så det ser fint ut!

2 kommentarer:

  1. Kul att du gillade den, jag hatade den. Lika så poshe som ska vara bra. Bästa toplacket enligt mig är Sally Hansens top coat.
    Tur att det finns så många olika sorter så man kan hitta sin egen favorit. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har ju inte fällt min slutgiltiga dom än! :P Ja, visst är det tur att det finns nåt för alla smaker!

    SvaraRadera