tisdag 9 augusti 2011

Ögonfransserum

NU ska mina ögonfransar få vård och omsorg!

 Jag smörjer ju in ansikte, läppar, händer och fötter så varför ignorera fransarna som faktiskt får ta rätt mycket slitage med ögonfransböjare, mascara och rengöring i stort sett varje dag?!

Jag kommer använda 2 serum, dels Loreal renewal lash serum som jag främst ser som vård för dom befintliga fransarna, jag har inte speciellt höga tankar om denna.



Sedan kommer jag även använda NeuLash efter att ha sett en kollegas imponerande fransar och därför har jag självklart högre förväntningar på denna!



2 kommentarer:

  1. Det vore ju super om L'oreals fransserum är bra,Neulash e ju en aning dyrare om man säger så.... =/

    SvaraRadera
  2. Ja visst, nu blir det ju svårt för mig att avgöra vilken som gör vad eftersom jag använder båda, men vill man främst vårda dom fransarna man har så funkar säkert Loreal´s ypperligt! =)

    SvaraRadera