måndag 15 augusti 2011

Neulash efter 1 vecka

Nu har jag använt Loreal renewed lash serum och Neulash i en vecka. Självklart tittar jag mkt mer på mina fransar nu, så det är svårt att avgöra om nåt syns, vi låter bilderna avgöra! (Åh, vad jag önskar att jag hade en bättre kamera nu!)

Det jag tycker mig märka är att fransarna känns mer uppåtböjda än förrut.

                                                           För en vecka sedan:


                                                       Idag, efter 1 veckas användning:


   Jag tycker att om man kollar på fransarna i inre ögonvrån, så såg dom för en vecka bara lite kortare ut, men att fransraden i övrigt var ganska jämn. Efter en vecka tycker jag det ser ut att vara större skillnad på fransarna i inre och yttre ögonvrån..önsketänkande? =)




                                                          Före 1 vecka sedan:

                                         

                                                 Idag, efter 1 veckas användning:



                      Ser ni någon skillnad? Är det önsketänkande att dom ser lite tätare ut på sista kortet? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar