måndag 11 april 2011

Depend nr 218, 217, 210, 228 och 220

Jag känner mig som en levande nagellacksreklam med denna manikyr!

Jag kände för något färgglatt och vårigt efter att hela helgen haft fransk manikyr så jag tog 5 olika dependlack, 4 st från vårens kollektion och ett från i höstas (?). Alla har samma silverskimmer i sig så det blir ändå en helhet tycker jag. Jag har målat 2 lager av alla färger..och wow vad kul jag tycker denna manikyr är! =)

Ett par bilder...från tumme till lillfinger har jag: nr 218, 217, 210, 228 och 220.

                                                                          Inne!


          

                                                                      I solsken!




                                                                     Flaskbilder!


5 kommentarer:

  1. De lacken är riktigt snygga, måste införskaffa några av Depends färger. :)

    SvaraRadera
  2. Jättehärlig och somrig manikyr :) Tycker det är roligt att "poppa" upp det lite såhär ibland!

    SvaraRadera
  3. @ Olivia: Ja, man kan köpa några stycken när dom har så trevligt pris! =)

    @ Honi: Ja, man ser inte så många med sådana manikyrer så det känns kul=)

    SvaraRadera