tisdag 18 januari 2011

Trasig tumnagel

När jag målade naglarna med OPI the show must go on såg jag en spricka i höger tumnagel. Jag satte då på förstärkning för att skydda.

 Igår på väg från jobbet slet jag av halva nageln. Jag började i panik leta nagelsalong, då jag inte vill klippa ner alla och det ser förskärckligt ut med en kort nagel. Jag fick en tid här ikväll. Och nu visade det sig att det blivit ett missförstånd och att jag hade tid imorrn först. Jag blev då så irriterad att jag sprang runt hela stan för att hitta en annan salong, och till slut fick jag en tid imorgon.

 Hoppas kostmaterial sitter bra på mig bara...

Såhär ser skadan ut iaf, inte roligt på mina vackra naglar! (som ja, är helt naturliga, endast målade av mig)


2 kommentarer:

  1. Visst är det irriterande! Vilken salong blev det och hur mycket kostar det?
    Kram c

    SvaraRadera
  2. Jag gick till hårcompaniet och det kostade 100 kr, känns ok, för det såg för illa ut med en jättekort, o fingertoppen var så oskyddad att det gjorde ont!

    SvaraRadera