söndag 19 december 2010

En andra chans - IsaDora graffiti nails

Jag köpte IsaDoras graffiti nagellack i somras (?) när det släpptes, de svarta och vita (som jag tror är mest gångbara) var redan slut så det blev ett rosa. Jag testade det en gång, hade det på kort tid och kunde inte riktigt bestämma mig om det var en hiss eller diss.

Idag har jag sett på bloggar att depend kommer släppa svart, vitt, lila, rött och rosa krackeleringslack i sina små 5 ml flaskor för 39 kr. Jag har funderat på att köpa svarta och vita graffiti nails senare men tycker 69 kr är lite maffigt för en sån modefluga, så depends 39 kronors känns plötsligt mycket mer lockande!

Efter att åter igen läst om dessa speciella överlack så blev jag sugen på att ge mitt rosa graffiti nails en ny chans så jag målade på det över OPI tease y does it och min teknik måste ha blivit bättre för jag tyckte det blev snyggare nu...så i slutändan blir nog krackeleringslack en hiss för att det är ovanligt, coolt, blir unika mönster och är ett lätt sätt att förändra/fräscha upp en manikyr på!


2 kommentarer:

  1. Jeg fikk også tre flasker av denne neglelakken. Utrolig fancy! Mange på jobben har kommentert hvor kule negler jeg har, så jeg føler jeg reklamerer for makeup samtidig som jeg selger kaffe ;)

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja, det är roligt, och nu släpper ju depend nya färger och jag såg att även IsaDora kommer med mer diskreta färger vecka 4! =)

    SvaraRadera