fredag 12 november 2010

3 nya Mavalalack!

Här för ett tag sedan läste jag om Mavalas lack bronze green nr 155 på bloggen lipgloss bitch och hon hyllade den så jag skulle självklart spana in den idag. Hittade den på Åhléns i Uppsala där dom också hade ett mycket trevligt erbjudande: köp 3 mavalalack för 99 kr. Ordinarie pris är 45 kr/st.


Detta kunde jag inte motstå så jag slog till på bronze green, velvet och red glitter. Velvet känns som en diskret snygg höstfärg, bronze green ska vara underbart och red glitter ska man självklart ha över dom röda julnaglarna! =)

4 kommentarer:

  1. Vet du hur länge de ska ha kvar erbjudandet?
    Är så sugen på bronze green.
    Kram Christel

    SvaraRadera
  2. Nej, jag vet inte, men jag tycker generellt att dom brukar ha kvar dom rätt länge..när depend hade ta 3 betala för 2 på kicks i höstas hade dom det säkert en månad eller så! Sen kanske just bronze green tar slut om den bli populär..kram!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du tycker det!=) Du måste ha bra smak..;)

    SvaraRadera