tisdag 19 oktober 2010

Hårvård -Dove intese repair over night creme

I helgen köpte jag Dove intense repair night creme, en nattkräm för håret! Den kostar bara 30-50 kr och jag vet att det har släppts liknande produkter i prisklassen över 500 kr, så en jämförelse mellan lyx och budget vore väldigt spännande!

 Jag gillar inte att tvätta håret precis innan jag ska gå och lägga mig och jag gillar defenitivt inte att lägga mig med blött hår så det blir mer som en vanlig leave in produkt för mig..men vilket resultat! Håret blir otroligt MJUKT! Jag har bara använt det 2 gånger men jag känner att jag redan kan ge en recension, och man behöver inte använda den efter varje hårtvätt om man ine har jättetorrt slitet hår!

Jag kan absolut rekommendera Dove intese reapir over night creme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar