söndag 17 oktober 2010

Dagens lack

Det gröna lacket jag målade igår gick ovanligt lätt att ta bort!


 Efter trinds nagelbalsam och stärkare målade jag naglarna bruna med OPI:s matta lack med namnet you don't know Jacques! Jag glömde att skaka om flaskan innan så finshen blev inte bra, det blev kala fläckar och när jag försökte fylla i blev det ännu värre. Andra lagret blev bättre när jag skakat flaskan...men för att snygga till det så målade jag över med ett lager av Niveas colour mini lack i fäger sugar. Jag har tidigare haft sugar över en franska manikyr och det blev snyggt. Att ha det över ett mörkt lack blev grymt! Det skimrar vackert i gröna och guldiga toner här i eftermiddagsolen! Läckert! Alltså, skimrande transparenta lack är ett hett tips för att förnya alla slags lack!

Fotografiet fångar inte alls lacket, det är riktigt snyggt IRL, dålig bild, sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar